Najčešća korisnička pitanja i odgovori

  • Što je fininfo.hr?
    • Fininfo.hr je internetski portal koji svojim korisnicima pruža poslovne, financijske i bonitetne informacije potrebne za svakodnevno poslovanje i donošenje kvalitetnih i činjenično utemeljenih poslovnih odluka.
      Korisnici portala Fininfo na jednom mjestu mogu pretražiti, provjeriti i analizirati financijske informacije svojih partnera i konkurencije, kao i profile osoba uključenih u upravljačke i vlasničke strukture. Portal Fininfo omogućuje pregled kontaktnih podataka, transakcijskih računa, trenutnog i povijesnog statusa blokada, poslovanja i navika plaćanja, usporedbu poslovanja s konkurencijom, djelatnošću i cjelokupnim gospodarstvom te prikaz rizika poslovanja s određenim subjektom putem bonitetne ocjene i njenog trenda. Uz navedeno, Fininfo osigurava nadzor poslovanja poslovnih partnera i konkurencije, sustav upozorenja korisnika te raznovrsne i vrlo korisne edukativne sadržaje.
      Koristeći mogućnosti Fininfo portala možete pretražiti veliku bazu podataka po brojnim kriterijima, izabrati kvalitetne i pouzdane poslovne partnere, otvoriti nova tržišta, pokrenuti ciljane marketinške, prodajne i druge kampanje te koristiti mnoge druge pogodnosti.
      Informacije, podaci i ostali sadržaj portala Fininfo može se koristiti samo u nekomercijalne svrhe i samo za osobnu upotrebu, sukladno uvjetima korištenja, pravnim napomenana i izjavi o zaštiti privatnosti, objavljenim na stranici fininfo.hr.
      Provjerite koje pretplatničke pakete Vam nudimo.
      Postanite fininfo pretplatnik.
  • Zašto bih se pretplatio na portal Fininfo kada i bez toga mogu pregledati informacije o poduzećima?
    • Pretplatnicima osnovnog, odnosno naprednog paketa, omogućen je uvid u znatno veći broj podataka i informacija, kao i korištenje daleko većeg broja različitih alata, koji se nude nepretplatnicima.
  • Kako mogu postati pretplatnik fininfo portala?
    • Pretplatnik Fininfo portala možete postati prijavom putem interneta na stranici www.fininfo.hr, odabirom opcije „Pretplatite se“ i praćenjem koraka kupnje izabranog pretplatničkog paketa ili nas možete kontaktirati telefonom, odnosno e-mailom na info@fininfo.hr.
  • Što nudi osnovni, a što napredni paket Fininfo portala?
    • Usporedbu pretplatničkih paketa možete pregledati ovdje .
  • Poslovni partner, poznanik ili suradnik ima potrebu koristiti portal Fininfo portal. Kome se može obratiti?
    • Vaš poslovni partner, poznanik ili suradnik može se izravno obratiti Vašem prodajnom predstavniku ili nas kontaktirati telefonom, odnosno e-mailom na adresu info@fininfo.hr. Na upit ćemo odgovoriti najboljom ponudom i uslugom, kao i u najkraćem mogućem roku.
  • Želim pronaći nove i kvalitetne kupce i nova tržišta te pokrenuti masovnu marketinšku/prodajnu kampanju. Možete li mi pomoći?
    • Možemo Vam pomoći. Ako ne možete pronaći odgovore koji Vas zanimaju kao pretplatnik Fininfo portala ili niste pretplatnik, Vašim će potrebama zasigurno odgovarati naša usluga web servisi. Kako bismo na najbolji mogući način utvrdili Vaše potrebe i pomogli Vašem poslovanju, obratite se izravno prodajnom predstavniku ili nas kontaktirajte telefonom, odnosno e-mailom na info@fininfo.hr.
  • Želio bih pratiti vijesti za poduzeća koja me zanimaju. Da li je to moguće?
    • Pretplatnici Fininfo portala mogu dodati poduzeće koje ih zanima na listu subjekata za koje žele primati novosti.
  • Mogu li primati obavijesti o važnim promjenama u poslovanju poslovnih partnera?
    • U današnje vrijeme koje karakteriziraju brze i svakodnevne promjene u poslovanju, kvalitetne, pravovremene, točne i relevantne informacije od velike su koristi.
      Pretplatnici Fininfo portala imaju mogućnost dodati poduzeće koje ih zanima na listu subjekata za koje žele pratiti novosti.
      Fininfo radar će Vam osigurati da budete pravovremeno obaviješteni o važnim promjenama u poslovanju Vama značajnih poduzeća.
      Naš će Vas radar izvještavati o:
      • promjenama statusa blokada po transakcijskim računima
      • promjenama bonitetne ocjene
      • promjenama vlasničke, nadzorne i upravljačke strukture, kao i o drugim važnim promjenama
      Navedene promjene možete pratiti na početnoj stranici Fininfo portala u izborniku „Moj radar“.
  • Kako mogu odabrati subjekte za koje ću primati obavijesti?
    • Kao pretplatnik portala Fininfo u mogućnosti ste odabrati opciju „Dodaj subjekt“ putem koje će željeno poduzeće biti dodano na listu subjekata za koje ćete dobivati obavijesti o važnim promjenama.
  • Ažuriraju li se podaci redovito?
    • Podatke ažuriramo u skladu s ažuriranjem izvora podataka. Određene podatke ažuriramo svakodnevno (npr. blokade računa), neke na tjednoj, mjesečnoj ili kvartalnoj razini, a dio informacija jednom godišnje (npr. financijske izvještaje).
  • Mogu li izvesti kontakt podatke poduzeća?
    • Sukladno Vašem pretplatničkom paketu i ovisno o korištenoj funkcionalnosti portala Fininfo, moguće je izvesti podatke poduzeća.
      Ukoliko ponuđene mogućnosti ne zadovoljavaju Vaše potrebe, kontaktirajte izravno svog prodajnog predstavnika, odnosno kontaktirajte nas telefonom ili e-mailom na adresu info@fininfo.hr kako bismo, uzimajući u obzir Vaše potrebe, pripremili informacije koje tražite.
  • Kako ću znati što predstavlja određeni financijski pokazatelj i/ili izvještaj?
    • Kako biste iskoristiti sve potencijale portala Fninfo, preporučujemo Vam našu on-line (internetsku) edukaciju koja će Vas na stručan i zanimljiv način, putem interaktivnih sadržaja, provesti kroz osnovne i naprednije informacije i lekcije iz financija te doprinijeti vašem stručnom napretku ili Vas uvesti u svijet financija. Također, podrobnije informacije o određenim sadržajima vidljive su i putem opisa pojma („tooltip“) ili upitnika koji se nalazi pored pojedinih pojmova.
  • Zašto se pojavljuje obavijest „Bonitetna ocjena za ovaj subjekt nije dostupna?“
    • Ova se obavijest pojavljuje kada ne postoje svi parametri potrebni za izračun bonitetne ocjene subjekta.
  • Zašto nemam pristup bonitetnoj ocjeni?
    • Kao korisnik nepretplatnik ili pretplatnik osnovnog paketa nemate pristup bonitetnoj ocjeni. Ako želite pristupiti informacijama o bonitetu pojedinog subjekta, isto možete ostvariti prelaskom na napredni pretplatnički paket.
      Kako biste navedenom čim prije pristupili, molimo Vas da izravno kontaktirate svog prodajnog predstavnika, odnosno da nas kontaktirate telefonski ili putem e-maila info@fininfo.hr.
  • Kako mogu saznati kakav je trend bonitetne ocjene poduzeća?
    • Uz bonitetnu ocjenu tekstualno je prikazan trend koji može biti rastući, stabilan ili padajući, što je dodatno grafički popraćeno strelicom smjera i boje koje odgovaraju trendu.
  • Kako se izračunava bonitetna ocjena?
    • Opis bonitetne ocjene dostupan je pretplatnicima portala Fininfo.
  • Što predstavlja indeks plaćanja?
    • Indeks plaćanja jest indikator koji pokazuje dane plaćanja određenog subjekta. On se osvježava, kada za to postoje potrebni podaci, više puta godišnje. Vrijednost indeksa plaćanja kreće se u rasponu od 0 do 100, a veća vrijednost ukazuje da poduzeće podmiruje svoje obveze u kraćim rokovima.
      Podrobniji opis indeksa plaćanja dostupan je pretplatnicima Fininfo portala.
  • Zašto za neka poduzeća na portalu Fininfo nema financijskih podataka?
    • Ukoliko na Fininfo portalu nema financijskih podataka za pojedina poduzeća, za te subjekte nismo zaprimili financijske informacije, što je moguće u sljedećim slučajevima:
      • riječ je o subjektima koji nisu osnovani kao pravne osobe (sportaši, slobodni novinari, pojedine udruge, samostalni kulturni radnici i dr.)
      • radi se o novoosnovanom poduzeću koje svoj prvi izvještaj još nije predalo
      • poduzeće nije dostavlio financijske izvještaje
  • Zbog čega na portalu Fininfo nisu prikazani godišnji izvještaji poduzeća za prethodnu godinu?
    • Financijski izvještaji prethodne godine dostupni su sredinom sljedeće godine te se tada objavljuju i na portalu Fininfo.
  • Zašto s istim korisničkim podacima ne mogu istovremeno pristupiti pretplatničkom portalu s više različitih računala?
    • Kako bismo zaštitili Vas, Vaše korisničke podatke i portal Fininfo od zloupotreba, ugradili smo sigurnosne mjere. Ako imate potrebu istovremenog korištenja portala na više računala, obratite se izravno svom prodajnom predstavniku ili nas kontaktirajte telefonom, odnosno e-mailom na info@fininfo.hr, kako bismo za Vas pripremili odgovarajuću ponudu.
  • Potrebni su mi dodatni korisnički podaci kako bismo portal Fininfo istovremeno koristili na više računala?
    • Molimo Vas da se obratite izravno svom prodajnom predstavniku ili nas kontaktirate telefonom, odnosno e-mailom na info@fininfo.hr, kako bismo za Vas pripremili najbolju ponudu.
  • Zašto me portal Fininfo odjavi nakon što određeno vrijeme nisam bio aktivan?
    • Kako bismo zaštitili Vas, Vaše korisničke podatke i portal Fininfo od zloupotreba, ugradili smo sigurnosne mjere. Za ponovni pristup Fininfo portalu trebate se opet prijaviti. Podatke za prijavu možete pohraniti u postavkama svog računala, kako biste izbjegli višestruko upisivanje pristupnih podataka.
  • Kako na svom računalu mogu pohraniti lozinku za portal Fininfo?
    • Prilikom prijave na portal Fininfo odaberite opciju „Zapamti me“.
      Ako koristite internetski preglednik Internet Explorer učinite sljedeće: kliknite na Vaš internetski preglednik, odaberite Alati (Tools)/Mogućnosti (Internet Options)/Sadržaj (Content)/SamoDopuna (Auto Complete)/Postavke SamoDopune (AutoComplete Settings) i označite Korisnička imena i lozinke te Obavještavaj me o pohrani lozinki.
      U slučaju da koristite internetski preglednik Mozilla Firefox napravite ove korake: kliknite na Vaš internetski preglednik, odaberite Alati (Tools)/Mogućnosti (Options)/Sigurnost (Security)/Lozinke (Passwords) i označite Zapamti lozinke.
  • Zaboravio sam lozinku. Što trebam učiniti?
    • U slučaju da zaboravite lozinku molimo Vas da nas kontaktirate telefonski ili e-mailom na info@fininfo.hr
  • Kako mogu promijeniti svoje korisničke podatke nakon registracije?
    • Nakon prijave na portal Fininfo odaberite opciju „Postavke“ u gornjem desnom kutu stranice. Unutar ove opcije možete izmijeniti Vaše registracijske podatake te lozinku.
      Izmjene je potrebno unijeti na način da za podatak koji želite promijeniti odaberete opciju „Uredi“, unesete željenu izmjenu i odaberete opciju „Pohrani“.
      Na isti način možete promijeniti i lozinku, prilikom čije je izmjene potrebno unijeti staru (do tada važeću) lozinku i dva puta novu lozinku.
  • Kako mogu prijaviti izmjenu podataka za sebe ili svoje trgovačko društvo?
  • Imam poteškoća s prijavom na portal, a upisujem ispravno korisničko ime i lozinku. Što mi je za činiti?
    • Na Vašem računalu potrebno je omogućiti pohranjivanje kolačića (cookies).
      Detaljne upute nalaze se ovdje.
      Ukoliko i dalje imate iste poteškoće predlažemo da očistite povijest Vašeg internetskog preglednika.
      Detaljne upute nalaze se ovdje.
      Ako i dalje ne uspijevate pristupiti Fininfo portalu, molimo Vas da nas kontaktirate telefonom ili na e-mail info@fininfo.hr, kako bismo provjerili ispravnost Vaših pristupnih podataka.
  • Korištenje kojih internetskih preglednika podržava portal Fininfo?
    • Portal Fininfo moguće je koristiti u vodećim internetskim preglednicima.
      Kako bi portal Fininfo radio u svom punom opsegu i bez poteškoća, preporučujemo korištenje internetskih preglednika Google Chrome, Mozilla Firefox te Internet Explorer8 ili novije verzije.
  • Portal Fininfo mi ne dozvoljava daljnje korištenje iako sam do sada uspio pregledati veliki broj poduzeća i drugih sadržaja?
    • Kako bismo zaštitili Vas, Vaše korisničke podatke i portal Fininfo od zloupotreba, ugradili smo sigurnosne mjere. Ukoliko imate potrebu intenzivnijeg korištenja Fininfo portala, molimo Vas da se izravno obratite svom prodajnom predstavniku ili nas kontaktirate telefonom, odnosno e-mailom na info@fininfo.hr.
  • Možete li mi pomoći prilikom korištenja Fininfo portala?
    • Korisničke upute možete pronaći u podnožju stranice Fininfo portala (footer) ili ih pregledati ovdje.
      Ukoliko u uputama niste pronašli odgovore na pitanja koja Vas zanimaju, molimo Vas da se izravno obratite svom prodajnom predstavniku ili nas kontaktirate na e-mail info@fininfo.hr.
  • Na kojem je jeziku dostupan portal Fininfo?
    • Portal Fininfo trenutno je dostupan na hrvatskom jeziku. Tijekom 2016. godine planiramo pripremiti englesku inačicu portala Fininfo.
  • Kako mogu otkazati pretplatu na portal Fininfo?
    • Pretplata na portal Fininfo u pravilu traje u vremenskom razdoblju od dvanaest (12) mjeseci i za nju je predviđena jednokratna novčana naknada.
      Pretplatnički odnos nije moguće prekinuti tijekom ugovorenog razdoblja korištenja portala Fininfo niti je moguć povrat jednokratne novčane naknade.
      Po isteku ugovorenog razdoblja potrebno je obnoviti pretplatnički odnos, kako biste i dalje nesmetano mogli koristiti usluge portala Fininfo.
  • Kome i na koji način mogu uputiti prigovor?
    • Ukoliko imate prigovor, izravno se obratite svom prodajnom predstavniku ili nas kontaktirajte telefonski, kako bismo zajednički pronašli najbolje rješenje.
      Ako želite uputiti pisani prigovor, možete to učiniti putem e-maila info@fininfo.hr ili poštom na adresu EL KONCEPT d.o.o., Julija Knifera 2, Zagreb, Republika Hrvatska. Po primitku Vašeg prigovora, na isti ćemo Vam odgovoriti u najkraćem mogućem vremenu.

Ako imate pitanja na koja niste pronašli odgovor, molimo Vas da nas kontaktirate na e-mail info@fininfo.hr.