^
Registrirajte se

Registrirajte se!

Učinite prvi korak u osiguranju Vašeg poslovanja i potpuno besplatno pristupite:

  • Osnovnim podacima za više od 740.000 pravnih subjekata u Republici Hrvatskoj
  • Povezanim subjektima
  • Sadašnjim i bivšim povezanim osobama
  • Kontaktnim podacima
  • Pregledu podataka iz sudskog registra
  • Savjetima stručnjaka o aktualnim i financijskim temama
Kupite pristup za subjekt
28,00 EUR + PDV
Edukacija j.d.o.o.
Dobriše Cesarića 19, Čakovec
Djelatnost:85690, Pomoćne djelatnosti u obrazovanju, d. n.

OIB:86167160778MB:04531329

Godina osnivanja:2016. Veličina:Mikro poduzetnik Status:Aktivan

Kontakt:

Povezane osobe

Sadašnje
Vlasnici
Anita Vadas, jedini član j.d.o.o.
Osobe ovlaštene za zastupanje
Anita Vadas, direktor
Više...

Povezani subjekti

Registrirane djelatnosti:

  • * -Kupnja i prodaja robe
  • * -Obavljanje trgovačkog posredovanja na domaćem i inozemnom tržištu
  • * -Zastupanje inozemnih tvrtki
  • * -Pružanje usluga u trgovini
  • * -Usluge informacijskog društva
  • * -Pomoć pri učenju djece i mladeži
  • * -Ostalo podučavanje
  • * -Socijalna usluga savjetovanja i pomaganja
  • * -Socijalna usluga pomoći u kući
  • * -Socijalna usluga psihosocijalne podrške
  • * -Socijalna usluga rane intervencije
  • * -Socijalna usluga pomoći pri uključivanju u programe odgoja i redovitog obrazovanja (integracija)
  • * -Socijalna usluga boravka
  • * -Socijalna usluga smještaja
  • * -Socijalna usluga organiziranog stanovanja
  • * -Savjetovanje vezano uz usavršavanje vještina govorništva,pregovaranja,informatičkog znanja, usmene i pismene komunikacije
  • * -Savjetovanje za unapređenje i poboljšanje kvalitete života i zdravlja
  • * -Davanje poduka za poboljšanje fizičkih i mentalnih sposobnosti i poduka iz područja poslovne i osobne učinkovitosti
  • * -Promidžba (reklama i propaganda)
  • * -Organiziranje i priređivanje estradnih manifestacija, priredbi, dječjih rođendana i igraonica (likovne, glazbene, sportske aktivnosti), zabavnih igara, domjenaka,koncerata, revija, sajmova, izložaba i kongresa
  • * -Priprema i organizacija te javno izvođenje dramskih, glazbeno-scenskih,lutkarskih i drugih scenskih djela (scenska i glazbeno-scenska djela)
  • * -Organiziranje likovnih, glazbenih, sportskih i rekreacijskih aktivnosti za djecu
  • * -Organizacija radionica edukativnog, umjetničkog, kulturnog i zabavnog sadržaja
  • * -Organiziranje i održavanje stručnih seminara, tečajeva i pouke iz područja poslovanja
  • * -Prijevoz za vlastite potrebe
  • * -Tiskarska djelatnost
  • * -Djelatnost nakladnika
  • * -Distribucija tiska
  • * -Izdavačka djelatnost
  • * -Audiovizualne djelatnosti
  • * -Komplementarne djelatnosti audiovizualnim djelatnostima
  • * -Edukacijsko-rehabilitacijska djelatnost koju čine pojedinačno ili skupno usmjereni edukacijsko-rehabilitacijski postupci te mjere utemeljene na načelima i spoznajama edukacijsko-rehabilitacijskih znanosti i prakse koja obuhvaća:
  • * -- rano otkrivanje - rano uočavanje rizika za moguće odstupanje od tipičnog razvoja,okolinskih prepreka i drugih nepovoljnih čimbenika te upućivanje na dijagnostiku
  • * -- timsku dijagnostiku - sudjelovanje u interdisciplinarnom dijagnostičkom timu
  • * -- procjenu potreba za podrškom, procjenu u svrhu izrade individualiziranih programa poticanja, osobno usmjerenih i obiteljski usmjerenih planova podrške,procjenu profesionalnih interesa i sposobnosti
  • * -- ranu intervenciju - program rane intervencije usmjeren na poticanje određenih razvojnih područja u cilju ublažavanja i prevencije daljnjih razvojnih teškoća i stvaranjem većih mogućnosti za uključivanje u redovite oblike odgoja i obrazovanja,odnosno prevenciju institucionalizacije. Provodi se u obitelji i podrazumijeva individualizirani obiteljski program podrške (neposredan rad s djetetom, savjetovanje i edukacija roditelja), posredovanje i sudjelovanje u tranzicijskom programu
  • * -- promicanje prava djece s teškoćama u razvoju i njihovih roditelja, kao i osoba s invaliditetom u zajednici - javni rad usmjeren na upoznavanje i senzibilizaciju javnosti za podizanje razine svijesti o pravima osoba s invaliditetom te primjenu načela izjednačavanja mogućnosti na sljedećim područjima djelovanja:
  • * -a) promicanje važnosti obiteljskog života
  • * -b) naglašavanje preduvjeta za neovisno življenje u zajednici
  • * -c) promicanje dostupnosti redovitog osnovnoškolskog i srednjoškolskog obrazovanja za djecu s teškoćama u razvoju i podrške koja im je potrebna
  • * -d) promicanje kvalitetnije zdravstvene zaštite djece s teškoćama u razvoju i osoba s invaliditetom
  • * -e) promicanje jednakog pristupa socijalnim uslugama za osobe s invaliditetom
  • * -f) promicanje pristupačnosti u zajednici uklanjanjem prostornih prepreka i omogućavanjem pristupa informacijama
  • * -g) izjednačavanje mogućnosti studenata s invaliditetom u sustavu visokog obrazovanja
  • * -h) promicanje aktivne participacije osoba s invaliditetom u području profesionalne rehabilitacije, zapošljavanja i rada
  • * -i) promicanje zaštite osoba s invaliditetom i ostvarivanja ljudskih prava i temeljnih sloboda na ravnopravnoj osnovi s drugim osobama
  • * -j) promicanje razvitka i afirmacije kreativnih mogućnosti osoba s invaliditetom u svrhu ravnopravnog uključivanja u kulturni život
  • * -k) promicanje sudjelovanja osoba s invaliditetom u svim oblicima javnog života i svim procesima političkog odlučivanja
  • * -l) promicanje razvoja odgovarajućih uputa, obrazovanja i sredstava potrebnih za sudjelovanje u rekreativnim, športskim aktivnostima i razonodi za osobe s invaliditetom
  • * -m) promicanje značaja djelovanja udruga osoba s invaliditetom i učinkovite suradnje između tijela državne vlasti i organizacija civilnog društva, a s ciljem smanjivanja socijalne isključenosti
  • * -n) promicanje dostupnosti istraživanja i podatka za unapređenje i sudjelovanje osoba s invaliditetom u svim segmentima društvenog života u svrhu poboljšanja kvalitete njihova života na multidisciplinaran način
  • * -o) promicanje međunarodne suradnje i praćenje međunarodnih programa razvoja, uključivanjem osoba s invaliditetom u donošenje odluka koje se odnose na ostvarivanje njihovih prava
  • * -Edukacijsko-rehabilitacijske individualne i/ili grupne postupke i programe:bazična perceptivno-motorička stimulacija, poticanje perceptivno-motoričkog razvoja,rehabilitacija igrom, poticanje senzorne integracije, rehabilitacija putem pokreta, peripatologija, primijenjena analiza ponašanja, strukturirani programi s vizualnom podrškom, sustavi augmentativne i alternativne komunikacije,uključujući znakovni i slikovni jezik i Braillovo pismo, kognitivne strategije učenja, tehnike individualnog i grupnog poučavanja, poticanje razvoja kognitivnih,praktičnih i socijalnih kompetencija
  • * -Poticanje harmoničnih odnosa s vršnjacima, poticanje osobnog i socijalnog razvoja u grupi, poticanje razvoja prirodnog kruga podrške (obitelj, rodbina,prijatelji, poznanici itd.), spolni odgoj i edukacija, osnaživanje za samozastupanje, programi podrške u sustavu zapošljavanja te organiziranog stanovanja,modeli osobno i obiteljski usmjerenog planiranja podrške,programi profesionalnog razvoja, tranzicijski programi,metode kreativne terapije i art/ekspresivnih terapija,metode komplementarnih terapija, kao i široki spektar drugih rehabilitacijskih postupaka u području rehabilitacijske medicine,psihosocijalne onkologije,asistivne i rehabilitacijske tehnologije
  • * -Odgojno-obrazovni rad s djecom s većim teškoćama u razvoju, uključujući predškolski odgoj, osnovnoškolski odgoj i obrazovanje, profesionalnu izobrazbu i radno osposobljavanje te cjeloživotno učenje odraslih osoba s invaliditetom
  • * -Koordinaciju podrške u različitim sustavima u svrhu zastupanja,upućivanja i praćenja korisnika
  • * -Edukacijsko-rehabilitacijsku superviziju - podršku u unaprjeđenju profesionalnih kompetencija i poboljšavanju usluga koje se pružaju korisnicima
  • * -Konzultaciju/savjetovanje - oblik podrške djeci s teškoćama u razvoju i osobama s invaliditetom
  • * -Suradnju - dobrovoljna, ravnopravna, formalna i neformalna, zajedničkim ciljevima usmjerena aktivnost radi ostvarivanja primjerene podrške i produktivnog rješavanja potreba djece s teškoćama u razvoju i osoba s invaliditetom
  • * -Timski rad - sudjelovanje u donošenju zajedničke odluke na temelju multidisciplinarne procjene o klasifikaciji teškoće, primjerenom obliku rane intervencije, školovanja, profesionalnog obrazovanja i radnog osposobljavanja, zapošljavanja
  • * -Edukacijske aktivnosti - uključuju naobrazbu pojedinaca i skupina u ovladavanju općim i specifičnim edukacijsko-rehabilitacijskim znanjima i vještinama u cilju stjecanja profesionalnih kompetencija edukacijsko-rehabilitacijske naobrazbe
  • * -Edukacijsko-rehabilitacijska stručna i znanstvena istraživanja - uključuju temeljna, primijenjena i razvojna istraživanja u svrhu produbljivanja spoznaja na području edukacijsko-rehabilitacijske znanosti i unapređenja edukacijsko-rehabilitacijske djelatnosti, edukacijsko-rehabilitacijsku evaluaciju - evaluacija svih edukacijskorehabilitacijskih postupaka, programa i načina djelovanja, povezana sa sustavima stručne i znanstvene dijagnostike i procjene
  • * -Tiskanje časopisa i drugih periodičnih publikacija knjiga i brošura, glazbenih djela i glazbenih rukopisa, karata, atlasa, plakata, igraćih karata, reklamnih kataloga, prospekata i drugih tiskanih oglasa, djelovodnika, albuma, dnevnika, kalendara